Obsługa informatyczna – Outsourcing IT
Koszty zatrudnienia profesjonalistów do obsługi informatycznej firmy jest kosztowne, szczególnie w przypadku małych i średnich firm. Outsourcing IT jest doskonałym rozwiązaniem tego problemu.
Korzyści
pewność profesjonalnej obsługi firmy – firma specjalizująca się jedynie w obsłudze IT posiada wykwalifikowany personel mogący zająć się praktycznie każdym problemem związanym z IT redukcja kosztów – firma nie ponosi kosztów związanych ze szkoleniem pracowników ciągłość obsługi – urlopy nie są problemem, przedsiębiorstwo może domagać się spełnienia zagwarantowanego poziomu usług pewność bezpieczeństwa
Nasza oferta
Każde przedsiębiorstwo jest inne, dlatego też z każdym naszym klientem negocjujemy zakres oferowanych usług. Należą do nich:
- opieka serwisowa nad sprzętem kompterowym klienta
- administracja systemami klienta (serwery, stacje robocze, sprzęt sieciowy)
- pomoc techniczna – help desk
- dostawy, instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania
- nadzór nad siecią (LAN, WAN, VPN)
- prowadzenie dokumentacji infrastruktury IT
- pomoc przy opracowaniu i wdrożeniu polityki bezpieczeństwa firmy
- audyty bezpieczeństwa zasobów IT firmy
- reprezentacja firmy w sprawach terchnicznych wobec innych podmiotów